پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

پرنیا،عشق خاله

دل مامان نغمه گرفته

1392/9/11 14:28
نویسنده : نیلوفر
243 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان 10 روز که با شیر خداحافظی کرده

 

 

عروسکم دلم میگیره وقتی دیگه1 دقیقه هم تو بغلم بند نمیشی تا سیر بچلونمتو بوت کنم

 

 

دلم میگیره وقتی دلت شیر میخواد نگاهت رو لباسم خشک میشه و زیر لب میگی اخ

 

 

دلم میگیره وقتی میخوای بهترین کارو برای عروسکت بکنی بهش می می میدی

 

 

دلم میگیره وقتی شب تو خواب 1 ساعت یکبار تکرار میکنی می می منـــــــــــــه

 

 

               پرنیا نفسم

 

 

                         دلم برای نگاه قشنگت موقع شیر خوردن خیلی تنگه

 

 

                                                                                                      عروسکم

 

 

اخرین شیر خوردن عسلم 1392/08/18ساعت ده و بیست و هشت دقیقه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نیلو
12 آذر 92 13:17
یعنی هر وقت این مطلب رو میخونم گریه میکنماااااااااا